۸۷ پروژه گردشگری در استان اردبیل در حال اجرا است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی ۸۷ پروژه گردشگری جدید با مشارکت سرمایه‌گذاران و با اعتبار بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در استان در حال انجام است.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ گفت: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» عملیات اجرایی ۸۷ پروژه گردشگری با مشارکت سرمایه‌گذاران بخشی خصوصی در استان شروع شده و برای این پروژه‌ها بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: فعال‌سازی واحدهای راکد گردشگری نیز از اولویت‌های وزارت میراث‌فرهنگی و اداره کل میراث‌فرهنگی استان است و در این راستا ۶ واحد راکد گردشگری در استان فعال شده است.

او با اشاره به تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری برای تسهیل روند سرمایه‌گذاری در استان، تاکید کرد: حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران اولویت اساسی ما در اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است و صدور مجوزهای این حوزه نیز در کمترین زمان انجام می‌شود.

محمدی ادیب ادامه داد: با توجه به میزبانی اردبیل از رویداد بین‌المللی ۲۰۲۳ در سال گذشته، شاهد حضور چشمگیر گردشگران و سرمایه‌گذاران در استان هستیم و با تعاملات بین‌المللی که صورت گرفت گردشگری  تاریخ و فرهنگ اردبیل به کشورهای مختلف معرفی شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امسال نیز اردبیل میزبان فعالان اقتصادی و مقامات کشورهای حوزه خلیج فارس خواهد بود تا برند گردشگری استان را به این کشورها معرفی کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403020100018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha