متعهد به رفع موانع سرمایه‌گذاری در طرح‌های گردشگری هستیم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: بر حسب وظایف سازمانی متعهد به رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه طرح‌های گردشگری و تامین زیرساخت‌ها هستیم.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در جلسه بررسی مشکلات پروژه‌های گردشگری شهرستان خلخال در محل فرمانداری این شهرستان، گفت: رفع موانع سرمایه‌گذاری در طرح‌های گردشگری و تامین زیرساخت‌های پروژه‌ها در اولویت برنامه‌های اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل قرار دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: در حال حاضر حدود ۹۰ پروژه گردشگری در سطح استان در حال اجرا است و اساس تامین زیرساخت‌های گردشگری بر مبنای پیشرفت فازهای پیش‌بینی شده در طرح‌های گردشگری است.

او تاکید کرد: در حالی که ما متعهد به رفع موانع سرمایه‌گذاری هستیم، در عین حال انتظار از سرمایه‌گذاران این طرح‌ها نیز اجرا و تکمیل طرح بر اساس برنامه زمان‌بندی شده با استفاده از حداکثر توان مالی و پرهیز از تاخیر در زمان اجرای پروژه است.

محمدی ادیب ادامه داد: درمورد پروژه پل معلق ازناو خلخال نیز با توجه به بازدیدی که مقام عالی استان از این طرح داشتند و با توجه به اهمیت پروژه آماده هرگونه همکاری و تامین زیرساخت‌ها هستیم و هماهنگی‌های لازم نیز با سایر دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403020200107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha