سفال و سرامیک استان سمنان در راه ایران اکسپو

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از حضور هنرمندان سفال و سرامیک استان سمنان در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور، ایران اکسپو در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، سمانه سلطانی‌پور روز دوشنبه سوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ گفت: با حضور دو هنرمند سفال و سرامیک از سمنان شهر خلاق سفال و سرامیک ایران، این ظرفیت‌ صادراتی صنایع‌دستی استان سمنان در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو معرفی می‌شود.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با بیان اینکه در این نمایشگاه کشورهای هدف صادرات معرفی می‌شوند و زمینه یافتن بازار جدید برای محصولات صنایع‌دستی و تقویت صادرات ایجاد می‌شود، گفت: هدف از شرکت در این نمایشگاه، معرفی استان در زمینه صنایع‌دستی برای بازاریابی و صادرات است و فرصت طلایی برای ارائه توانمندی‌های استان سمنان در رشته سفال و سرامیک به بازدیدکنندگان خارجی و داخلی است.

او گفت: سفال و سرامیک استان سمنان از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار است و این قابلیت نه‌تنها در استان بلکه می‌تواند در کشور و همچنین کشورهای مقصد صادرات قابل‌توجه باشد.

سلطانی‌پور افزود: حمایت از صنعتگران و هنرمندان این استان و توسعه صادرات در این حوزه می‌تواند موجبات رونق اقتصادی و افزایش اشتغال در استان و کشور شود.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور ایران اکسپو از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403020300155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha