معرفی زنجیره ارزش گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد در ششمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی کشور

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از حضور این اداره‌کل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، هما خورشیدی با اعلام این خبر گفت: با توجه به برگزاری ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه، اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد با رویکرد معرفی زنجیره ارزش گردشگری و صنایع‌دستی و توانمندی‌های استان از تاریخ ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه سال جاری در غرفه استانداری یزد حضور دارد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد افزود: تدوین ۷۰ بسته و فرصت‌ سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری، تنوع‌بخشی گردشگری با توسعه زیرساخت‌های گردشگری در بخش‌های مختلف تفریحی و اقامتی و...، مذاکره با هیئت‌ها و گروه‌های خارجی، برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه گردشگری سلامت، گردشگری کشاورزی، گردشگری شهری، صنایع‌دستی و سوغات از جمله برنامه‌ها در طول برگزاری نمایشگاه است.

او اضافه کرد: طی دو روز ابتدای نمایشگاه، مذاکراتی با رویکرد جذب سرمایه‌گذاری و تبادلات گردشگری با افراد یا گروه‌های مختلف از کشورهای یونان، روسیه، ازبکستان، افغانستان و چین انجام شد.

خورشیدی افزود: همچنین موضوعات سرمایه‌گذاری با معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان مورد تبادل‌نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403020900472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha