برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلین و فعالان صنعت گردشگری در یزد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی شاغلین و فعالان صنعت گردشگری در یزد خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، هما خورشیدی با اعلام این خبر گفت: دوره صرفه‌جویی انرژی در تأسیسات گردشگری و دوره بازآموزی راهنمایان گردشگری از سری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلین صنعت گردشگری، طی روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت‌ماه در یزد برگزار می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد افزود: این دوره‌ها به صورت رایگان با محوریت این اداره‌کل و توسط مؤسسات آموزشی خدمات گردشگری و باهدف آشنایی با مباحث روز این صنعت گردشگری برای شاغلین و فعالین این صنعت  برگزار می‌شود و در پایان برای هر کدام از شرکت‌کنندگان گواهینامه صادر می‌شود.

او ضمن اشاره به اهمیت آموزش و بازآموزی برای فعالین صنعت گردشگری گفت: تأمین نیروی انسانی ماهر یکی از مهمترین بخش‌های تاثیرگذار در حوزه گردشگری که با حمایت دفتر مطالعات و آموزش گردشگری کشور و به منظور ارتقای سطح شاغلین این صنعت زمینه اجرای دوره‌های توانمندسازی فراهم‌ شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021100602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha