راه‌اندازی یک مجتمع گردشگری ایلام به مراحل پایانی رسید

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از مراحل پایانی راه‌اندازی مجتمع گردشگری کنز خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‍دستی ایلام، فرزاد شریفی امروز ۱۲ اردیبهشت‌ماه در حاشیه بازدید از مجتمع گردشگری کنز با اعلام این خبر اظهار کرد: این مجتمع شامل تالار، سوئیت اقامتی، رستوران و... واقع در میدان قرآن، بلوار فرودگاه شهدای ایلام در مراحل پایانی است و در آینده نزدیک آماده خدمات‌دهی مناسب و مطلوب از مسافران و گردشگران است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: این مجتمع گردشگری از محل تبصره ۱۸ بانک صندوق تعاون مبلغ ۵۷ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده است.

شریفی گفت: مجتمع گردشگری کنز با مدیریت حیدر کشاورز واقع در شهر ایلام در زمینی به مساحت ۷هزار مترمربع واقع شده و پس از راه‌اندازی در آینده نزدیک برای ۱۵ نفر اشتغال‌زایی نیز پیش‌بینی شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام با بیان اینکه استان ایلام دارای ظرفیت‌های زیادی در حوزه گردشگری است و اجرای این طرح‌ها توسعه صنعت توریسم را به همراه دارد، یادآور شد: با انجام پروژه‌های گردشگری و توسعه زیرساخت‌های آن می‌توان زمینه افزایش گردشگر و صنعت توریسم و در نتیجه ایجاد فرصت‌های شغلی در استان را فراهم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021200663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha