اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی  در حوزه عفاف  و حجاب دستگاه برتر انتخاب شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از کسب رتبه برتر در حوزه عفاف و حجاب بین دستگاه‌های استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، محمود مرادی  روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با اشاره به اینکه این اداره کل موفق به کسب رتبه برتر در عفاف و حجاب در بین دستگاه های اجرایی استان شده است، تصریح کرد: این ارزیابی بر اساس بازرسی‌های ستاد راهبری و هماهنگی اجرای برنامه‌های عفاف و حجاب از دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص اقدامات و عملکرد سال ۱۴۰۲ ستاد «عفاف و حجاب» انجام شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی درباره اقدامات انجام شده در حوزه عفاف و حجاب گفت: فضاسازی و تبلیغات محیطی با استفاده از شیوه‌های اثر بخش و ابزارهای نوین تبلیغی و رسانه‌ای با رویکرد ترویج عفاف و حجاب، پایش و بررسی وضع موجود عفاف و حجاب در همکاران و اتخاذ راه‌ کارهای بهبود آن از جمله این اقدامات است.

همچنین از محمود مرادی از مدیرکل  میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی در حوزه  عفاف و حجاب به پاس خدمات ارزنده در حوزه عفاف و حجاب قدردانی شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021300739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha