جشن بادبادک‌ها و ساخت سازه های شنی در ساحل کنارک برگزار شد  

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کنارک از برگزاری جشن بادبادک ها و ساخت سازه های شنی در ساحل این شهرستان خبر داد. 

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، طاهر میرزایی ۱۶ اردیبهشت ماه اظهار کرد: در ادامه برنامه های مناسبتی روز ملی خلیج فارس جشن پرواز بادبادک ها و ساخت سازه های شنی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، جانشین نیروی دریایی سپاه چابهار، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار کنارک و رییس ورزش و جوانان کنارک در ساحل زیبای این شهرستان برگزار شد.  

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کنارک افزود: در این جشنواره تعداد ۶۰ نفر از دانش‌آموزان شرکت کردند که پس از داوری به ۵نفر اول بخش های سازه‌های شنی و بادبادک ها جوایزی اهدا شد.  

او افزود: در پایان برنامه نیز به مناسبت روز ملی خلیج فارس دانش آموزان کانون پرورش فکری کودکان به اجرا سرود و شعر خوانی گروهی پرداختند.  

به گفته میرزایی، اجرای برنامه های شاد و مفرح و پذیرایی نیز در جزو دیگر اقداماتی بود که در این روز اجرایی شد.  

او خاطرنشان کرد: شهرستان کنارک به دلیل ساحل زیبا و بکری که دارد همواره مورد اقبال گردشگران زیادی است که این برنامه‌ها در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی ویژه بومیان منطقه و مسافران برگزار می شود که طرفداران خاص خود را نیز دارد.  

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کنارک تصریح کرد: همچنین با حضور مدیرکل میراث فرهنگی استان، مسابقه شترسواری همراه با اجرای موسیقی سنتی نیز برگزار شد که در پایان مسابقه نیز به نفرات برتر هدایایی تقدیم شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021600791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha