قدردانی مرزبانی سیستان و بلوچستان از معاونت صنایع‌دستی استان

سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: فرماندهی مرزبانی استان با صدور لوح سپاس از ۲ نفر از نیروهای فعال معاونت صنایع دستی قدردانی کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، وحیده رخشانی گفت: سرتیپ دوم رضا شجاعی، فرمانده مرزبانی استان با اهدای لوح تقدیر از ۲ نفر از پرسنل معاونت صنایع دستی که در امر مهارت آموزش کارکنان وظیفه مرزبانی فعالیت داشته‌اند، قدردانی کرد.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان افزود: در بخشی از این لوح ها که برای "سمیه امامی" و "حسین ایمانیان" صادر شده آمده است: نظر به اینکه جنابعالی در اجرای مهارت آموزش کارکنان وظیفه این فرماندهی زحمات چشمگیر و بی وقفه‌ای در حوزه آموزشی با این مرزبانی داشته اید، در هفته بزرگداشت مقام معلم از همکاری شما با مجموعه مرزبانی استان قدردانی می‌شود.

به گفته رخشانی، مراسم قدردانی از فعالان حوزه آموزشی معاونت صنایع‌دستی اداره کل صبح روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت و با حضور نمایندگان مرزبانی استان در محل اداره کل میراث‌فرهنگی برگزار شد.

او خاطرنشان کرد: روند آموزش کارکنان وظیفه مرزبانی در سال‌جاری نیز ادامه دار خواهد بود و بر اساس قراردادهای منعقد شده پیش خواهیم رفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021700850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha