هفتمین دوره آموزشی بازآموزی راهنمایان گردشگری مازندران برگزار شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری هفتمین دوره آموزشی بازآموزی راهنمایان گردشگری مازندران در شهرستان بابل، خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، مهدی اسحاقی سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ اظهار کرد: این دوره آموزشی عصر روز گذشته توسط موسسه آموزشی آواپارسه و تحت نظارت کارشناسان واحد آموزش گردشگری با استقبال بی نظیر راهنمایان تور استان و شرکت بیش از ۲۳۰ نفر از راهنمایان فعال استان برگزار شد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، گفت: برنامه‌ریزی و فنون برگزاری تور، ایمنی و مدیریت بحران دستورهای گردشگری، آشنایی با قانون و مقررات مرتبط با برگزاری تور، نحوه ارتباط با ضابطین دولتی مرتبط، مدیریت تور و ایجاد ارتباطات سازنده و آشنایی با آداب و رسوم و برخی قوانین و مقررات مقاصد گردشگری داخلی و خارجی از جمله سرفصل‌هایی مطرح شده در این دوره آموزشی بوده‌ است.

او افزود: همچنین در پایان جلسه ضمن هماهنگی با رئیس پلیس فنای استان و دعوت از کارشناسان آن مجموعه، موضوعاتی برای آگاهی‌رسانی و رفع مشکلات پیرامون فعالیت راهنمایان گردشگری مطرح شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021800930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha