اولین جلسه هیئت راهبردی پایگاه ملی جمعه مسجد اردبیل برگزار شد

هیئت راهبردی پایگاه ملی جمعه مسجد اردبیل اولین جلسه خود را با حضور اعضای حقوقی و حقیقی این هیئت برگزار کرد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، اولین جلسه هیئت راهبردی پایگاه ملی جمعه مسجد اردبیل عصر روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل اداره کل میراث‌فرهنگی استان و با حضور اعصای این هیئت برگزار شد.

حسن محمدی ادیب در این جلسه گفت: تبدیل مجموعه جمعه مسجد اردبیل به پایگاه ملی میراث‌فرهنگی اتفاق مبارکی بود که پس از پیگیری‌های بسیار در ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ اتفاق افتاد و امروز شاهد اولین جلسه هیئت راهبردی این پایگاه هستیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: تبدیل این مجموعه به پایگاه ملی امتیازات خوبی را برای استان ایجاد می‌کند که می‌توانیم با استفاده از این امتیازات در راستای سامان‌دهی و حفظ و احیای جمعه مسجد و معرفی بیشتر آن به مخاطبان اقدامات موثرتری را انجام دهیم.

او تاکید کرد: مهدی حیدری‌وند به عنوان مدیر پایگاه ملی جمعه مسجد اردبیل معرفی شده و اعضای هیئت راهبردی این پایگاه نیز مشخص شده‌اند که با تشکیل این هیئت تمامی اقدامات در مجموعه با مصوبه اعضا خواهد بود.

محمد اعتماد اعجازی فرماندار اردبیل نیز در این جلسه گفت: جمعه مسجد یکی از مهم‌ترین بناهای اردبیل است و با تبدیل این مجموعه به پایگاه ملی میراث‌فرهنگی و تشکیل هیئت راهبردی باید اقدامات لازم برای ساماندهی این مجموعه به بهترین نحو انجام شود.

او افزود: تشکیل هیئت راهبردی فرصت ویژه‌ای برای تصمیم‌گیری و اقدامات سازنده درمورد مجموعه جمعه مسجد است و در جلسات آتی هیئت راهبردی موضوعات مختلف موجود در این مجموعه باید با نظر جمع تعیین تکلیف شود.

در این جلسه برنامه‌های پیش رو و اقدامات اولویت‌دار پایگاه ملی جمعه مسجد توسط مدیرپایگاه طرح و توسط اعضا بررسی شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403022001079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha