گردشگری محور اصلی توسعه کهگیلویه و بویراحمد است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت گردشگرپذیر بودن استان گفت: گردشگری محور اصلی توسعه کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی‌پور امروز ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دیدار با یاسین محمدی معاون توسعه سرمایه‌گذاری شرکت توسعه گردشگری ایران در یاسوج، اظهار کرد: شرایط سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری برای حوزه‌های مختلف فراهم است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جاذبه‌های گردشگری مانند سد شاه قاسم، شهر گردشگری سی سخت آماده هرگونه سرمایه‌گذاری در حوزه توسعه زیرساخت‌های گردشگری است. 

او افزود: با توجه به گردشگرپذیر بودن کهگیلویه و بویراحمد هرگونه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری سودآور است.

یاسین محمدی هم با اشاره به راه‌اندازی شرکت توسعه گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد پس از نزدیک به یک دهه تأکید کرد: این شرکت برای فعالیت گسترده در حوزه تسهیل سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان آماده است.

معاون توسعه سرمایه‌گذاری شرکت توسعه گردشگری ایران افزود: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های بی‌نظیری برای جذب گردشگر به‌ویژه در حوزه اکوتوریسم دارد و شرکت توسعه گردشگری استان با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی می توانند گام‌های مهمی در این راستا بردارند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403022501412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha