مشکلات سرمایه‌گذاری در مازندران در سطح ملی پیگیری می‌شود

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: اداره‌کل مازندران تا امروز توانسته موضوعات و گره‌های مهمی را در مسیر توسعه گردشگری و چالش‌های سرمایه‌گذاران حل و فصل کند مابقی موضوعات را ما در تهران و کشور حل می‌کنیم.

به‌گزارش میراث‌آریا، جواد واحدی در جلسه هم‌اندیشی با سرمایه‌گذاران نوشهر و چالوس، که همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به مازندران در اداره میراث‌فرهنگی شهرستان چالوس برگزار شد، بر تلاش و پیگیری وزارت‌خانه متبوع برای بالابردن حساسیت موضوع توسعه گردشگری در مازندران تاکید کرد.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان این مطلب که ساماندهی سرویس‌های بهداشتی بهانه‌ای بود برای تامین حداقل‌ زیرساخت‌های لازم برای توسعه گردشگری، افزود: برخلاف گذشته که حوزه گردشگری اولویت دولت‌ها نبو، در دولت سیزدهم توسعه گردشگری از مباحث مهم اولویت‌دار محسوب می‌شود.

او ادامه داد: سرمایه‌گذاری در استان‌های شمالی کمی دغدغه دارد و بوروکراسی اداری موضوع مهمی است که در این استان‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

واحدی تصریح کرد: اداره‌کل مازندران تا امروز توانسته موضوعات و گره‌های مهمی را در مسیر توسعه گردشگری و چالش‌های سرمایه‌گذاران حل و فصل کند مابقی موضوعات را ما در تهران و کشور حل می‌کنیم.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به این موضوع که مناطق نمونه نیازمند قوانین دقیق‌تری دارد و ما امروز وظیفه داریم در مواردی که کار بر اساس قانون پیشرفت داشته است حمایت کنیم، عنوان کرد: در غرب مازندران اقتصاد گردشگری مهم است و با توجه به دستور وزیر، ما تمام موضوعات خرد و کلان را بررسی می‌کنیم.

واحدی به سیر مراحل اداری ثبت جهانی روستای کندلوس نوشهر اشاره کرد و گفت: شاهد پیشرفت خوب روند مصوبات سفر در دو شهرستان نوشهر و چالوس بودیم و تمامی نظرات سرمایه‌گذاران را به صورت کامل در استان و وزارت بررسی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403022701604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha