برگزاری دوره بازاریابی و فروش صنایع‌دستی برای هنرمندان ملایری

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ملایر از برپایی دوره بازاریابی و فروش صنایع‌دستی برای هنرمندان شهرستان ملایر با تدریس علی دادوند مدرس برجسته مبحث بازاریابی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا، ابراهیم جلیلی، گفت: در این کارگاه، هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع‌دستی با روش، نحوه فروش و بازاریابی کالاهای تولیدی صنایع‌دستی آشنا شدند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ملایرگفت: مدرس این دوره به اهمیت برندسازی برای محصول تولیدی و نیز سازنده محصول اشاره کرد و برای فروش بهتر محصولات بر رعایت کردن ۵ اصل فروش یعنی مشخص کردن فایده محصول، عدم  امکان جلب رضایت همه خریداران، حرکت متناسب با فروش، برند شدن تولید کننده یا هنرمند علاوه بر محصول تولیدی  و رعایت همه الزامات بازاریابی تاکید کرد.

 جلیلی ادامه داد: در تعریف بازاریابی بیان شده بازاریابی، دانش و هنر کشف، خلق و ارائه‌ی ارزش با هدف تأمین نیازهای یک بازار هدف، هم زمان با کسب سود است. بازاریابی، نیازها و خواسته‌های تأمین نشده را تشخیص می دهد؛ بازارِ آن ها را تعریف کرده، حجم این بازار را اندازه گیری و سود بالقوه‌اش را برآورد می کند.

او افزود: بازاریابی مشخص می‌کند که کدام بخش از بازار را می‌توان بهتر تأمین کرد و سپس محصولات و خدمات مناسب را طراحی و ترویج کرد.

جلیلی بیان داشت: هنرمندان ما در مبحث تولید به درجه خوبی از کیفیت و تبحر رسیدند اما در بحث بازاریابی و استفاده از نیروهای متخصص باید آموزش ببینند و اجرای این کلاس‌ها بسیار ضروری است .

انتهای پیام/

کد خبر 1403022901673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha