پیگیری راه‌اندازی رسمی و مجدد انجمن مد و لباس لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت : پیگیری راه‌اندازی رسمی و مجدد انجمن مد و لباس لرستان، توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دست اقدام قرار گرفت.

به گزارش میراث آریا، اعظم روانشاد گفت: انجمن مد و لباس استان به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود که هم‌اکنون راه‌اندازی رسمی و مجدد آن در دست پیگیری قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان افزود: انجمن‌های مد و لباس استان‌ها می‌توانند نقش بازوهای قدرتمندی در رشد و ارتقای این حوزه ایفا کنند برای همین با تاکید کارگروه سامان‌دهی مد و لباس کشور، این مهم توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برای اخذ کد رهگیری از سامانه مراکز مورد پیگیری قرار گرفته است.

او گفت: در همین خصوص جلسه‌ای با حضور کارشناسان موسسات فرهنگی هنری، ارزیابی شاخص‌های اختصاصی عملکرد و مد و لباس اداره کل و همچنین رئیس انجمن مد و لباس استان برگزار شد و پس از بحث و تبادل نظر حاضرین، مقرر شد به عنوان اولین گام راه‌اندازی، صدور مجوز فعالیت اعضای هیات مدیره انجمن را در قالب یک موسسه فرهنگی هنری پیگیری کنند.

عباس حمزه ای معاون صنایع دستی لرستان اظهار کرد: با توجه با تاسیس و راه‌اندازی رسمی و مجدد انجمن مد و لباس لرستان، توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، این اداره کل نیز با همکاری صنعتگران مرتبط یاد شده میز تخصصی البسه محلی اقوام لر و بختیاری را ذیل این انجمن تاسیس خواهد کرد البسه محلی لری و بختیاری از جمله البسه اصیل ایرانی و دارای تنوع بالایی در استان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403022901688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha