چیزی جز شهادت برازنده آیت‌الله رئیسی نبود/ استفاده از عبارت مغتنم نشان‌دهنده شخصیت بی‌بدیل ایشان در محضر رهبر معظم انقلاب است

استاندار قزوین گفت: با شناختی که از این وجود نازنین داشتیم چیزی جز شهادت برازنده ایشان نبود و بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب ایشان یک رئیس‌جمهور مغتنم برای کشور بوده است.

به‌گزارش میراث آریا، محمدمهدی اعلایی روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جلسه هماهنگی مراسم‌های رئیس‌جمهوری شهید در استان قزوین افزود: استفاده از عبارت رئیس‌جمهور مغتنم توسط رهبر معظم انقلاب نشان‌دهنده نگاه مقام معظم رهبری به ایشان به‌عنوان یک شخصیت بی‌بدیل است.

استاندار قزوین اضافه کرد: هماهنگی برای برگزاری مراسم‌های بزرگ هم انجام شده‌ است و در کنار این مراسم باید هماهنگی لازم برای اعزام در مراسم تشییع تهران هم انجام شود.

نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: شخصیت ویژه و دردانه‌ای که در کنار آیت‌الله رئیسی به شهادت رسیدند هم شهید امیر عبداللهیان هستند که شاید یکی از نزدیک‌ترین شخصیت‌ها به شخصیت آیت‌الله رئیسی در تواضع، فروتنی تسلط و نقش‌آفرینی متعهدانه بودند و نقش جدی در پیروزی‌های دیپلماسی در مقابله با استکبار داشتند که قطعا جای ایشان هم در وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران خالی خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403023101996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha