مشهد رنگ و بوی خادم‌الرضا گرفت

همزمان با اعلام خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، مشهدالرضا، پایتخت دلها، رنگ و بوی خادم‌الرضا (ع) به خود گرفت و تصاویر رئیس جمهوری مردمی در جای جای کلانشهر مشهد نصب شد.

به گزارش میراث آریا، آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از آیین افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی بن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

اعلام خبر شهادت آیت الله رئیسی و تیم همراه او، همزمان با میلاد امام هشتم (ع)، به ناگاه ورق را برگرداند و حال و هوایی غمزده به مشهدالرضا داد و علاوه بر تغییر آرایش و فضاسازی های شهری، جشن بزرگ امام رضایی ها را به محاق لغو برد.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد در این باره گفت: جشن بزرگ امام رضایی ها قرار بود امروز با نورافشانی در حد فاصل میدان ۱۵ خرداد تا حرم مطهر رضوی برگزار شود.

جاوید کیانی افزود: با انتشار خبر ناگوار شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و تیم همراه در سانحه هوایی ورزقان، جشن بزرگ امام رضایی ها امروز برگزار نخواهد شد.

او ادامه داد: به همین دلیل فعالیت تمام اماکن ورزشی شهر مشهد تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

معاون شهردار مشهد افزود: فضاسازی شهری و نمایش تصاویر مرتبط با شهادت آیت الله رئیسی در سطح کلانشهر مشهد نیز در دست اجراست.

طنین نوای قرآن در صحن و سرای امام رضا (ع)

همچنین از صبح امروز با اعلام خبر شهادت آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی، قرآن در صحن و سرای حرم مطهر رضوی قرآن در حال پخش است.

این در حالی است که از شب گذشته و صبح امروز قبل از اعلام خبر شهادت رئیس جمهوری، زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی با دل شکسته و محزون مشغول زیارت و دعا برای سلامتی رئیس جمهور و همراهانش بودند.

زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی صبح امروز با شنیدن خبر شهادت آیت الله شهید سیدابراهیم رئیسی، در بهت و اندوهی عمیق فرو رفتند و جو سنگینی بر فضای حرم رضوی حاکم شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهوریاز دیگر همراهان آیت الله رئیسی در این بالگرد بودند.

مشهد رنگ و بوی خادم‌الرضا گرفت

انتهای پیام/

کد خبر 1403023102024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha