وضعیت نیروی انسانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی کرمان مورد بررسی قرار گرفت

مدیرکل توسعه منابع انسانی و تحول اداری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امروز پنجشنبه 10 شهریور 1401 به‌منظور بررسی وضعیت نیروی انسانی شاغل در اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان به این استان سفر کرد.

به‌گزارش میراث‌‌آریا به‌نقل‌ از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان، رضا خدایار مدیرکل توسعه منابع انسانی و تحول اداری وزارت میراث‌فرهنگی در سفری یکروزه به‌منظور بررسی وضعیت نیروی انسانی شاغل در اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان کرمان با استقبال مدیرکل و معاونان این اداره‌کل وارد این استان شد و طی دو نوبت صبح و عصر در شهرهای کرمان و بم جلساتی را با نیروهای انسانی این اداره‌کل برگزار کرد.

خدایار طی نشستی با مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، معاونان و نیروهای انسانی این اداره‌کل ضمن بررسی وضعیت نیروی انسانی بر اساس شاخص‌ها و استانداردهای وزارتخانه به بررسی نقاط ضعف و قوت این حوزه پرداخت.

مدیرکل توسعه منابع انسانی و تحول اداری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سپس در جلسه‌ای اختصاصی مشکلات مربوط به نیروهای طرح و شرکتی شهرهای کرمان و بم را به‌ شکل ویژه بررسی و راهکارهایی برای برون‌رفت از وضعیت کنونی آن‌ها ارائه کرد.

او در پایان این سفر یکروزه  به همراه معاونان اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان کرمان از ارگ تاریخی بم بازدید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 14010610640593

برچسب‌ها