افزایش تخت اقامتی مهم‌ترین نیاز گردشگری زنجان است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: راه‌اندازی مجموعه اقامتی و پذیرایی در امامزاده جعفر آب‌بر طارم می‌تواند تأمین‌کننده بخشی از نیاز زائران و گردشگران باشد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان سید سعید صفوی شامگاه دیروز یکشنبه 6 آذرماه ۱۴۰۱ در بازدید از پروژه مجموعه اقامتی و پذیرایی امامزاده جعفر آب‌بر طارم همراه با مدیرکل اداره اوقاف زنجان و مقامات شهرستان با بیان این‌که افزایش تعداد تخت‌های اقامتی مهم‌ترین نیاز گردشگری زنجان است، اظهار کرد: فضای مناسب برای راه‌اندازی مجموعه اقامتی و پذیرایی برای گردشگران در آستان مقدس امامزاده جعفر آب‌بر طارم وجود دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان اظهار کرد: امامزاده‌ها و بقاع متبرکه‌ای وجود دارد که دارای زمینه‌ها و جاذبه‌های بسیاری برای توسعه گردشگری مذهبی در استان است به‌گونه‌ای که طی سال‌های اخیر توجه ویژه به این بحث شده است.

صفوی ادامه داد: در حوزه گردشگری امامزاده جعفر آب‌بر طارم، پتانسیل و ظرفیت بسیار خوبی دارد و برای سرمایه‌گذاران مشوق‌های تسهیلاتی و صدور مجوزها را در نظر گرفته‌ایم.

امامزاده جعفر آب‌بر زنجان (محل عبادت) در استان زنجان، شهرستان طارم و خیابان قدس، بهشتی واقع‌شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی امامزاده جعفر آب بر طارم زنجان، منطقه گردشگری پیر همدان و امامزاده جعفر ملانور قرار گرفته است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010907931213

برچسب‌ها