عملیات اجرایی مجتمع گردشگری عمومی در کنگاور کرمانشاه آغاز شد

معاون سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی مجتمع گردشگری عمومی ورودی شهرستان کنگاور در زمینی به مساحت ۱۳هزار مترمربع خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، علی‌اصغر رشنو روز شنبه ۱۲ آذرماه در مراسم آغاز عملیات اجرایی این مجتمع که با حضور مسئولان محلی برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان کنگاور به‌عنوان ورودی استان و با وجود آثار تاریخی و طبیعی متعدد از ظرفیت ویژه‌ای در حوزه گردشگری برخوردار است.

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: با توجه به اهمیت این شهرستان به‌عنوان ورودی اصلی استان باید امکانات و زیرساخت‌های گردشگری آن در بهترین شرایط باشد.

او تاکید کرد: مسافر نباید در بدو ورود به استان شاهد کمبود امکانات‌ رفاهی باشد.

رشنو گفت: با توجه نیاز شهرستان، با سرمایه‌گذار برای احداث یک مجتمع بزرگ گردشگری عمومی به توافق رسیدیم که امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه هستیم.

او تصریح کرد: این مجتمع‌ گردشگری عمومی در صورت بهره‌برداری خدمات ۲۴ ساعته به مسافران ارائه می‌دهد.

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: این مجتمع در زمینی در حدود ۱۳ هزار مترمربع با ۴۸۰۰ مترمربع زیربنا احداث می‌شود که شامل مرکز اقامتی، پذیرایی، ورزشی، مرکز تجاری، گردشگری و خدمات رفاهی است.

او در خاتمه گفت: با راه‌اندازی این مجتمع بخشی از مشکلات زیرساختی ورودی استان حل خواهد شد.

شهرستان کنگاور به عنوان دروازه شرقی استان کرمانشاه با قدمتی کهن و با وجود آثار متعددی همچون معبد آناهیتا و تپه گودین و سراب زیبای فش از جایگاه‌ها ویژه‌ای در گردشگری استان کرمانشاه برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر 14010912417432

برچسب‌ها