سفر معاون نیروی انسانی اداره‌کل توسعه منابع انسانی و تحول اداری وزارت میراث‌‌فرهنگی به خراسان شمالی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: روز گذشته معاون نیروی انسانی اداره‌کل توسعه منابع انسانی و تحول اداری وزارت میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به استان سفر کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان ۹ دی ما۶ ۱۴۰۱ با اعلام این خبر افزود: باهدف بررسی و نظارت راهبری امور منابع انسانی ادارات کل استانی، سیدامیر سیدمومنی معاون نیروی انسانی اداره کل توسعه منابع انسانی و تحول اداری وزارتخانه به همراه کارشناسان این حوزه در روزهای ۷ لغایت ۸ دی ماه به استان خراسان شمالی سفر کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی تاکید کرد: در این سفر معاون اداره‌کل توسعه منابع انسانی و تحول اداری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ضمن ملاقات با مدیرکل استان و کارکنان یکی از نمایندگی‌های اداره کل و همکاران استانی ایجاد شرایط مطلوبتر در وضعیت ساختاری و معیشتی کارکنان را نوید دادند.

در ادامه معاون اداره‌کل توسعه منابع انسانی و تحول اداری وزارت‌خانه با تاکید بر ضرورت توجه و نگاه ویژه به سرمایه‌های انسانی، رشد، توسعه و موفقیت هر مجموعه را به انگیزش و رضایت آنان منوط داد.

مومنی در این سفر اشاره کرد: ستاد وزارتخانه به جدیت و با تلاش مضاعف موضوع ارتقای سطح معیشتی کارکنان ستاد و استان‌ها را در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401100986438

برچسب‌ها