تهسیل شرایط حضور سرمایه‌گذاران حوزه میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: شرایط برای بهره‌مندی از توان بخش خصوصی در اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری و مشارکتی حوزه‌های زیرمجموعه این اداره‌کل آسان می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا جیلان روز دوشنبه 19 دی‌ماه سال‌جاری با اعلام این خبر تأکید کرد: در همین راستا جذب سرمایه‌گذاران متقاضی سرمایه‌گذاری در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار گرفته و مشوق‌هایی برای حضور آنان پیش‌بینی شده است.

او افزود: پرداخت تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت، معافیت‌های مالیاتی و تسریع در روند صدور مجوزهای قانونی از مهم‌ترین مشوق‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری برای سرمایه‌گذاران در طرح‌های زیرمجموعه این اداره‌کل به‌شمار می‌رود.

جیلان تصریح کرد: در همین راستا تقویت زیرساخت‌های حوزه‌های مختلف میراث‌‎فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری به‌صورت یک اولویت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

او یادآور شد: چهارمحال و بختیاری با افزون‌بر 800 جاذبه گردشگری از مهم‌ترین مقصدها برای گردشگران و مسافران داخلی و خارجی است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011019748645

برچسب‌ها