استفاده از ظرفیت‌های گردشگری منابع آبی اردبیل در دستور کار است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: استفاده از ظرفیت‌های گردشگری منابع آبی یکی از رویکردهای مهم توسعه گردشگری در استان اردبیل است.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب عصر روز ۲۳ دی ماه ۱۴۰۱ در بازدید از سد سبلان گفت: بر اساس تفاهم‌نامه منعقده بین وزارتخانه‌های نیرو و میراث‌فرهنگی استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در منابع آبی در دستور کار هر دو دستگاه قرار دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: در استان اردبیل فرصت‌های شاخص این حوزه به منظور سرمایه‌گذاری توسط شرکت آب منطقه‌ای شناسایی شده و توسط اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مجوزهای لازم برای سرمایه‌گذاران دارای اهلیت صادر می‌شود. 

او تاکید کرد: در نظر داریم در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پیش رو که ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد به صورت گسترده در زمینه سرمایه‌گذاری در حرایم سدها و منابع آبی نسبت به جذب سرمایه‌گذار و تعریف طرح‌های پیشران صنعت گردشگری اقدام کنیم.

محمدی ادیب ادامه داد: رویکرد اداره کل میراث‌فرهنگی استفاده از ظرفیت حداکثری تمام دستگاه‌ها، نهادها و شرکت‌های مرتبط در راستای توسعه صنعت گردشگری استان است و شرکت آب منطقه‌ای استان که در حوزه گردشگری آبی پتانسیل بسیار ارزشمندی دارد در این امر پیش قدم شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011023292723

برچسب‌ها