اسکان اضطراری بیش از ۲۵۰ نفر مسافر در راه مانده در واحدهای اقامتی تربت حیدریه

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تربت حیدریه از اسکان اضطراری و خدمات‌رسانی به بیش از ۲۵۰ مسافر گرفتار در سرما و برف در شهرستان تربت حیدریه خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، علی محمدی  امروز شنبه 24 دی‌ماه 1401 با اعلام این خبر افزود: با هماهنگی اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان و با توجه به بارش برف و برودت هوا و هم چنین یخ‌زدگی جاده‌ها به بیش از ۲۵۰ مسافر و زائر در راه مانده پذیرایی و اسکان داده شدند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تربت حیدریه ادامه داد: علاوه بر واحدهای اقامتی تحت پوشش اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، زائرسراها، بقاع متبرکه، حسینیه‌ها و مساجد بین‌راهی برای خدمات‌رسانی به زائران و مسافران آمادگی داشتند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان تربت حیدریه گفت: علاوه بر این مراکز اقامتی اتوبوسی سیار در داخل شهر توسط شهرداری برای اسکان اضطراری در نظر گرفته شد.

او یادآور شد: با توجه به دستور رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان و همچنین تداوم شرایط جوی و سردی هوا در شهرستان تربت حیدریه، تمامی اعضای خدمات سفر در آماده باش هستند.

 شهرستان تربت حیدریه در فاصله ۱۴۵ کیلومتری مشهد قرار دارد و و سالانه بیش از۱۰ میلیون زائر علی‌بن‌موسی الرضا (ع) از محور تربت حیدریه عبور می‌کنند.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

کد خبر 14011024770211

برچسب‌ها