افتتاح یک اقامتگاه بوم‌گردی در بوشهر

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان بوشهر از افتتاح یک اقامتگاه بوم‌گردی در استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، وحید جمالی امروز جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ با اعلام این خبر گفت: در سومین روز از دهه مبارک فجر با حضور احمد‌ محمدی‌زاده استاندار بوشهر، اسماعیل سجادی‌منش مدیرکل متبوع و دیگر مسئولان استانی اقامتگاه بوم‌گردی الدیوان در شهرستان کنگان روستای نخل غانم افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان بوشهر افزود: این مرکز اقامتی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

او ادامه داد: این مراکز اقامتی در زمینی به متراژ ۳۵۰۰ مترمربع با ۸۰۰ متر زیربنا ایجاد شده است که با ۱۱ اتاق شامل سوئیت، اقامتگاه سنتی و فضای سبز است.

جمالی بیان کرد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری رونق اشتغال را به دنبال دارد و با بهره‌برداری از این پروژه برای ۱۲ نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال شده است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: فاز دوم این پروژه نیز در دست اقدام است که تلاش می‌کنیم با اعطای تسهیلات ابلاغی در این زمینه، روند عملیات اجرایی این مرکز اقامتی را تسهیل کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011114817120

برچسب‌ها