فرآیند صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری گردشگری در زنجان تسریع می‌شود

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: باید سرمایه گذاران را امیدوار کنیم و روند صدور مجوزهای مرتبط با طرح‌های سرمایه‌گذاری و استعلام‌ها نباید طولانی شود. 

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، سید سعید صفوی یکشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: باید سرمایه گذاران را امیدوار کنیم و روند صدور مجوزهای مرتبط با طرح‌های سرمایه‌گذاری و استعلام‌ها نباید طولانی شود. باید تلاش شود تا اشتغال استان به اشتغالی دائم، پایدار و تمام وقت تبدیل شود. این اداره کل برای جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی از طریق صدور و تمدید مجوز در تسهیل فرآیندها باید نهایت تلاش خود را انجام دهد. 

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان با بیان اینکه برای توسعه اشتغال باید به سمت تقویت کارآفرینی و حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی گام برداریم، گفت: حمایت هر چه بیشتر از کارآفرینان بخش خصوصی بهترین و موثرترین راه برای رسیدن به توسعه پایدار است.

صفوی خاطرنشان کرد: دولت و بخش خصوصی هرکدام به تنهایی و جداگانه قادر به حل مشکلات خود نیستند، بلکه باید در کنار هم و در سایه تعامل‌ها نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند. ما راهی جز حمایت و پشتیبانی از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای ارتقای شاخص‌های اقتصادی در استان و افزایش تولید ناخالص داخلی نداریم و باید در یک حرکت رو به جلو سهم خود را در این حوزه افزایش دهیم. 

او روند طولانی استعلام‌ها و نامه نگاری‌های اداری را موجب دلسردی سرمایه گذار و ناامیدی از اجرای طرح دانست و گفت: تامین امنیت سرمایه‌گذاری تلاشی موثر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان رهنمود مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011116931597

برچسب‌ها