۶۵ فرصت سرمایه‌گذاری کرمانشاه در نمایشگاه گردشگری معرفی می‌شود

معاون گردشگری استان کرمانشاه گفت: در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، ۶۵ فرصت سرمایه‌گذاری گردشگری استان، در غرفه کرمانشاه برای سرمایه‌گذاران معرفی شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، علی صابر روز چهارشنبه ۱۹ بهمن‌ماه با اعلام این خبر گفت: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه با دو رویکرد اصلی در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه های تهران حضور پیدا کرده است.

معاون گردشگری استان کرمانشاه، افزود: محوریت اصلی، سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری است که بحث اصلی نمایشگاه سال‌جاری نیز همین موضوع در نظر گرفته شده است.

او گفت: ۵۶ فرصت سرمایه‌گذاری شامل ۳۰ فرصت در زمینه گردشگری شهری با مشارکت شهرداری کرمانشاه،۲۶ فرصت حوزه گردشگری در مناطق نمونه و جاذبه‌های گردشگری استان در غرفه استان کرمانشاه معرفی می‌شود.

صابر افزود: از ۲۶ پروژه حوزه گردشگری، ۱۳ مورد آن توسط شرکت توسعه گردشگری و ۱۳ مورد توسط اداره‌کل تهیه شده است.

معاون گردشگری استان کرمانشاه تصریح کرد: تمامی فرصت‌های معرفی شده دارای مطالعات کامل مالی و اقتصادی، طرح و نقشه و انیمیشن هستند.

او افزود: محوریت بعدی حضور در نمایشگاه معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در قالب ۲۰ مدل بروشور که برای شهرستان‌ها، شهرهای ملی صنایع‌دستی و پایگاه‌های جهانی و ملی میراث‌فرهنگی استان تهیه شده است.

صابر تصریح کرد: در کنار بروشورها، کتاب معرفی استان نیز در نمایشگاه رونمایی شد که شامل معرفی آثار تاریخی، طبیعی، صنایع‌دستی و یادمان‌های دفاع مقدس در استان است.

معاون گردشگری کرمانشاه گفت: معرفی جاذبه‌ها در قالب پخش کلیپ‌ها از ویدئو وال‌های غرفه استان، استفاده از دستگاه های تاچ برای نمایش تصاویر سه بعدی استان و استفاده خود کاربر از این محصولات و نیز رونمایی از سامانه جامع گردشگری استان انجام شده است.

غرفه استان کرمانشاه در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته تهران، در محل سالن 38 A نمایشگاه بین‌المللی تهران قرار دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011119417160

برچسب‌ها