حضور صنعتگران بوشهری در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر از حضور صنعتگران بوشهری در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، اسماعیل سجادی‌منش امروز چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ با اعلام این خبر گفت: هم‌زمان با برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، صنعتگران بوشهری با حضور در این رویداد تولیدات خود در رشته‌های بومی را به نمایش گذاشته‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: در غرفه‌های بوشهر محصولات رشته حصیربافی، صنایع‌دستی دریایی، کار با چوب و برگ درخت نخل و عبابافی برای بازدید علاقه‌مندان جانمایی شده است.

او ادامه داد: یکی از نکات قابل توجه در حوزه صنایع‌دستی بوشهر کاربردی بودن محصولات بوده و با توجه به تلفیق رشته‌ها و ارائه کارهای خلاقانه، مورد توجه قرار گرفته است.

سجادی‌منش در پایان خاطرنشان کرد: ما در کنار معرفی هنر دست هنرمندان بوشهری به مردم، به دنبال ایجاد ظرفیت فروش محصولات هستیم و معتقدیم این کار موجب رونق در تولید و تقویت اشتغال خانگی و روستایی خواهد شد.

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از ۱۸ تا ۲۱ بهمن، از ساعت ۸ تا ۱۷ برای بازدید علاقه‌مندان فعال است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401111981745

برچسب‌ها