کتاب گردشگری کرمانشاه رونمایی شد

با حضور معاون توسعه و منابع وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کتاب اطلاعات جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه رونمایی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، علی طلوعی عصر روز چهارشنبه ۱۹ بهمن‌ماه با بازدید از غرفه استان کرمانشاه در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته تهران، از کتاب اطلاعات گردشگری استان رونمایی کرد.

علی صابر معاون گردشگری استان کرمانشاه در خصوص رونمایی از این کتاب، اظهار کرد: نیاز به یک کتاب جامع در حوزه معرفی جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه به عنوان مرجعی برای گردشگران یک ضرورت بود که با تلاش کارشناسان حوزه گردشگری استان انجام شد.

معاون گردشگری استان کرمانشاه، افزود: این کتاب در ۱۸۰ صفحه اطلاعات کامل، جامع و علمی از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و حتی یادمان‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

او گفت: برای اولین بار ۱۵٠٠ نسخه از این کتاب به صورت رایگان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران توزیع می‌شود.

صابر تصریح کرد: امسال اتفاقات مناسبی در حوزه معرفی استان کرمانشاه به شکل مکتوب، مصور و در فضای مجازی انجام شده است که می‌تواند گام موثری برای پیشبرد اهداف توسعه گردشگری استان باشد.

او گفت: همچنین در اولین روز از نمایشگاه با حضور استاندار کرمانشاه از سامانه جامع گردشگری استان رونمایی شد که در نوع خود کار بسیار ارزشمند و کم نظیری است.

غرفه استان کرمانشاه در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در سالن 38A نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان بازدید کنندگان است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011120417912

برچسب‌ها