حضور پربار دفاتر خدمات مسافرتی کرمانشاه در نمایشگاه گردشگری تهران

دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری استان کرمانشاه با حضور در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران ضمن ارائه تورهای نوروزی، تجربیات خود را با سایر دفاتر کشوری به اشتراک گذاشتند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز جمعه ۲۱ بهمن‌ماه در این خصوص اظهار کرد: حضور راهنمایان گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی در غرفه اداره کل استان کرمانشاه در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران دست‌آوردهای مثبتی داشته است. 

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: با توجه به اهمیت دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری به عنوان عنصر اصلی در سفرها و تورهای گردشگری، اداره کل استان کرمانشاه اقدام لازم برای حضور ۳ دفتر و نماینده جامعه رهنمایان گردشگری استان را انجام داد.
  
او افزود: در این ایام دفاتر استان نسبت به ارائه تورها و پیشنهادات سفر برای ایام نوروز به حاضرین در نمایشگاه اقدام کردند و در کنار این موارد تورهای آیینی نیز توسط یکی از دفاتر استان ارائه شد. 

فرمانی گفت: نماینده انجمن راهنمایان گردشگری نیز ضمن توزیع بروشورها و کتابچه‌های تهیه شده از جاذبه‌های استان نسبت به توضیحات لازم به مراجعین در خصوص ظرفیت‌های گردشگری استان کرمانشاه اقدام کرد. 

او ادامه داد: درکنار این موارد نشست‌های تخصصی هم توسط دفاتر استان با سایر دفاتر استان‌های حاضر در نمایشگاه انجام شد، تا ضمن تبادل تجربیات برنامه برگزاری تورهای مشترک نیز مورد بررسی قرار گیرد. 

در استان کرمانشاه ۸۵ دفتر خدمات مسافرتی فعالیت دارند. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011121417959

برچسب‌ها