اسکان رایگان زائران در قم به‌مناسبت نیمه شعبان

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری قم گفت: برای نخستین بار زمینه اسکان رایگان زائران نیمه شعبان در قم فراهم شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‎‌دستی قم، ابوالقاسم مقیمی امروز هفدهم اسفندماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: با توجه به تقارن نیمه شعبان با ایام پایانی سال، دستگاه‌های استان تمهیدات مطلوبی برای میزبانی از زائران در نیمه شعبان پیش‌بینی کرده‌اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری قم در ادامه از آمادگی شهرداری‌های ۱۵ شهرستان برای خدمت به زائران نیمه شعبان یاد کرد و گفت: این مجموعه‌ها تجهیزات خود را مستقر کرده و درحال خدمت‌رسانی هستند.

او ادامه داد: برای اولین بار ستاد مردمی تکریم زائران امام عصر (عج) استان قم، برای همه زائران جشن بزرگ نیمه شعبان از سرتاسر ایران، اسکان رایگان و برنامه‌های فرهنگی تدارک دیده است.

مقیمی افزود:هموطنان گرامی می‌توانند با ارسال عدد ۴ به شماره ۳۰۰۰۱۵۱۵ اطلاعات و جزئیات بیشتر در خصوص برپایی جشن‌های نیمه شعبان و خدمات ویژه زائران در استان قم را دریافت کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری قم گفت: مساجد، حسینیه‌ها و مدارس نزدیک به مسیرهای مسجد مقدس جمکران مکان‌هایی است که برای اسکان زائران در نظر گرفته شده است.

مقیمی در ادامه از فعالیت کمیته اسکان به‌منظور تامین اسکان زائران نیمه شعبان یاد کرد و افزود: امسال نواحی مقاومت بسیج، ورزشگاه‌ها، مساجد و بقاع متبرکه در امر اسکان مشارکت خواهند داشت.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری قم با اشاره به اینکه پشتیبانی از مجموعه‌های مردمی در دستور کار دستگاه‌ها قرار گرفته است، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا هر سال اقدامات ماندگار را دنبال کنیم تا در طول سال هم زمینه خدمت‌رسانی به زائران در بلوار پیامبر اعظم (ص) فراهم شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011217684139

برچسب‌ها