بیش از ۱۰ هزار تخت برای اسکان مسافران نوروزی در کرمانشاه در نظر گرفته شده است

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: برای ایام نوروز بیش از ۱۰ هزار نفرشب ظرفیت اسکان در سطح استان کرمانشاه فراهم شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز شنبه ۲۰ اسفندماه در جلسه کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر استان، اظهار کرد: در سطح استان کرمانشاه همه امکانات موجود برای اسکان مسافران نوروزی پیش‌بینی شده است و ستاد اجرایی خدمات سفر استان از آمادگی بسیار خوبی در آستانه نوروز برخوردار است. 

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه افزود: در سطح استان ۵ هزار تخت در حوزه تاسیسات گردشگری دارای مجوز از این اداره‌کل آماده خدمات‌دهی به گردشگران نوروزی هستند. 

او ادامه داد: همچنین با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش نیز ظرفیت اسکان برای ۵ هزار نفر فراهم شده است. 

فرمانی گفت: در این ایام همچنین مراکز اقامتی ادارات و خوابگاهای دانشجویی نیز امکان خدمات‌دهی به گردشگران را دارند. 

او افزود: اگر سریز مسافر در استان داشته باشیم امکان ایجاد کمپ‌های اسکان در سطح شهرها با همکاری شهرداری‌ها نیز فراهم شده است. 

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه افزود: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده در صورت بارندگی از ظرفیت فضاهای سرپوشیده تحت مدیریت اداره‌کل ورزش و جوانان نیز برای اسکان موقت گردشگران استفاده خواهد شد. 

در استان کرمانشاه ۲۶ هتل، ۵ هتل آپارتمان، ۲۰ مهمان‌پذیر،  ۱۰۰ خانه مسافر و ۴۷ اقامتگاه بوم‌گردی فعالیت دارند. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011220417618

برچسب‌ها