کتاب آثار تاریخی بمباران‌شده شهر تاریخی اصفهان رونمایی می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از رونمایی کتاب آثار تاریخی بمباران‌شده شهر تاریخی اصفهان در ایام جنگ تحمیلی در روز چهارشنبه 24 اسفندماه و در آستانه نوروز 1402 خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، علیرضا ایزدی امروز 23 اسفندماه سال 1401، با اعلام این مطلب گفت: با توجه به پاسداشت روز شهید و در آستانه آغاز فعالیت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان در ایام نوروز پیش رو، آئین رونمایی از 76 کتاب مربوط به خاطرات و رخدادهای فرهنگی مرتبط به رزمندگان در ایام دفاع مقدس در مجموعه جهانی مسجد جامع عتیق اصفهان با مشارکت بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: یکی از مهم‌ترین رخدادهای این آئین، رونمایی از کتاب آثار تاریخی بمباران‌شده اصفهان در ایام جنگ تحملی توسط دشمن کینه دوز است که پس از نزدیک به 35 سال که از پایان جنگ تحمیلی می‌گذرد توسط پژوهشگران بنیاد حفظ ارزش‌های دفاع مقدس به رشته تحریر درآمده است.

او افزود: این آئین در پاسداشت روز شهید به‌عنوان برنامه آغازین ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان در روز چهارشنبه 24 اسفندماه سال جاری در مجموعه جهانی مسجد جامع عتیق اصفهان و در سالگرد بمباران این مجموعه تاریخی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401122323891

برچسب‌ها