آغاز فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر در بوشهر

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان بوشهر از آغاز فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر در استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، وحید جمالی امروز پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ با اعلام این خبر گفت: دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر در اداره‌کل متبوع به منظور هماهنگی بهتر و در راستای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران فعال شده است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان بوشهر افزود: مسافران و گردشگران می‌توانند به منظور ارائه نظرات، پیشنهادات، شکایات و کسب اطلاع از حوزه گردشگری، با شماره تلفن‌های گویای ۰۷۷۳۳۳۳۳۹۰۱ و ۰۹۶۲۹ تماس بگیرند.

او ادامه داد: دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر از ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین‌ماه سال جدید، از ساعت ۸ تا ۲۰ فعال است و پیغام‌گیر تلفن گویای ستاد به منظور بررسی موارد مختلف در ساعات بعد نیز فعال خواهد بود.

جمالی در پایان خاطرنشان کرد: میهمانان و گردشگران نوروزی می‌توانند به طور حضوری هم برای دسترسی به اطلاعات گردشگری در دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر حضور پیدا کنند و کارشناسان اداره‌کل در خدمت مسافران و گردشگران خواهند بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011225817237

برچسب‌ها