استقرار راهنمایان گردشگری در ورودی شهر پاوه

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان پاوه از راه اندازی کیوسک اطلاع‌رسانی و استقرار راهنمایان گردشگری در ورودی این شهر خبرداد. ‌

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، هادی شریفی روز پنجشنبه 3 فروردین ماه 1402 با اشاره به استقبال خوب میهمانان نوروزی از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان، اظهارکرد: باوجود مقارن شدن ایام نوروز امسال با ماه مبارک رمضان و بارندگی‌های شدید روزهای گذشته، شاهد استقبال بسیار خوب میهمانان نوروزی از جاذبه‌های گردشگری پاوه هستیم. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان پاوه تصریح کرد: در راستای اطلاع‌رسانی و معرفی هرچه بهتر جاذبه‌های گردشگری این شهرستان به میهمانان نوروزی، یک کیوسک اطلاع‌رسانی در ورودی شهر پاوه راه اندازی شده‌است. 

او افزود: در این کیوسک اطلاع‌رسانی، راهنمایان گردشگری مسلط به سه زبان کردی، فارسی و انگلیسی با لباس زیبای کردی مستقر شده‌اند و ضمن تبریک شروع سال نو به گردشگران نوروزی، به معرفی شهرستان پاوه و مناطق گردشگرپذیر زیبای آن می‌پردازند. 

شریفی یادآورشد: همچنین این راهنمایان گردشگری باتوجه به تقارن بهار طبیعت و بهار معنویت، توصیه‌هایی را به گردشگران نوروزی در خصوص لزوم رعایت شئونات اسلامی و ماه مبارک رمضان و پاسداشت فرهنگ مردم منطقه اورامانات دارند.

او در ادامه از استقبال بالای گردشگران از موزه مردم‌شناسی شهرستان پاوه هم خبرداد و گفت: باتوجه به برگزاری یک نمایشگاه صنایع‌دستی و نمایش موزه مردم شناسی یکی از هنرمندان پاوه‌ای در این نمایشگاه شاهد استقبال خوبی از موزه مردم‌شناسی هستیم. 


انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020103417939

برچسب‌ها