بازدید ۲۰۵ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری همدان تا روز دوم عید

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: از 24 اسفندماه سال گذشته تا دوم فروردین سال‌جاری ۲۰۵ هزار و ۷۶ نفر از جاذبه‌های گردشگری همدان بازدید کردند.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، محسن معصوم‌علیزاده چهارشنبه 2 فروردین ماه گفت: در این مدت ۳۲ هزار و ۸۴۴ نفر نیز در مراکز اقامتی استان اسکان یافتند.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان ادامه داد: در مدت زمان یاد شده، چهار هزار و ۸۳۵ نفر در هتل‌ها، یک‌هزار و ۶۱۹ نفر در مجتمع‌های گردشگری، یک‌هزار و ۱۲۶ نفر در مهمانپذیرها و ۸۶۹ نفر در هتل آپارتمان‌ها اقامت داشتند.

معصوم‌علیزاده اضافه کرد: ۹۸۸ نفر در بوم‌گردی‌ها، ۲۱۳ نفر در متل‌ها، هفت‌هزار و ۱۲۳ نفر در خانه‌مسافرها، ۱۳ هزار و ۶۵ نفر در مراکز وابسته به آموزش و پرورش و دو هزار و ۸۱۱ نفر در اقامت‌گاه‌های موقت و مابقی در سایر مراکز اقامتی در این مدت زمان اسکان پیدا کردند.

او با بیان اینکه در این مدت ۹۶ بازديد نظارتی از تاسیسات گردشگری صورت گرفته است، تصریح کرد: هشت مورد تذکر، دو مورد تشویقی و یک مورد اخطار کتبی نیز صادر شده است.

معصوم علیزاده در پایان با اشاره به اینکه از تمام ظرفیت‌های همدان برای پذیرایی از مسافران نوروزی استفاده شده است، یادآور شد: در استان 1800 جاذبه‌ گردشگری وجود دارد که حدود هزار مورد آن ثبت ملی شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020103889947

برچسب‌ها