بازدید بیش از ۵۳ هزار نفر از جاذبه‌های طبیعی سردشت

سرپرست فرمانداری سردشت گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از ۵۳ هزار نفر از جاذبه‌های طبیعی این شهرستان اعم از آبشار شلماش، آبشار رزگه، چشمه کانی گراوان، رودخانه زاب و ... بازدید کرده‌اند.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، باباخان اسکندری با اعلام این مطلب اظهار کرد: براساس آمارها تعداد مسافران نوروزی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از دو برابر افزایش داشته است.

سرپرست فرمانداری سردشت افزود: در مجموع بیش از ۷۰ هزار نفر از جاذبه‌های طبیعی، گردشگری و دست‌ساز این شهرستان بازدید داشته‌اند که از این تعداد ۵۳ هزار نفر از جاذبه‌های طبیعی و مابقی از جاذبه‌های گردشگری و دست‌ساز دیدن کرده‌اند.

او ادامه داد: سردشت یکی از شهرستان‌های غنی استان از نظر برخورداری واحدهای بوم‌گردی بوده و در این شهرستان ۹ واحد بوم‌گردی فعال با ظرفیت اقامت ۲۰۰ نفر وجود دارد.

اسکندری با اشاره به اقامت بیش از 5 هزار و ۵۰۰ نفر در مراکز اقامتی سردشت گفت: میزان اقامت مسافران نوروزی در سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز ۲۰ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/

 

 

انتهای پیام/

کد خبر 14020111378517

برچسب‌ها