استقبال گردشگران نوروزی از بازارچه مرزی جوانرود کرمانشاه

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان جوانرود از استقبال بسیار بالای گردشگران نوروزی از بازارچه مرزی این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، سیروس بهرامی با اشاره به حضور گردشگرانی از سراسر ایران در شهرستان جوانرود، بیان کرد: باوجود بارندگی طی روزهای گذشته،بازارچه مرزی جوانرود شاهد حضور گردشگران بی‌شماری بوده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان جوانرود اضافه کرد: وجود این تعداد گردشگر باعث ایجاد  ترافیک در بازارچه مرزی جوانرود شده است اما با این وجود مسئولان شهرستان برای کنترل ترافیک موجود تلاش زیادی انجام داده‌اند. 

او تاکید کرد: بصورت میانگین روزانه حدود ۱۴ تا ۱۴ هزار نفر وارد شهرستان جوانرود می‌شوند که علاوه بر بازارچه مرزی از سایر مناطق و جاذبه‌های گردشگری این شهرستان هم بازدید می‌کنند. 

بهرامی تصریح کرد: مناطق تفرجگاهی سفید برگ و شبانکاره که در آن پرورش ماهی هم انجام می‌شود در ایام نوروز مورد توجه گردشگران قرار گرفتهاست. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی جوانرود یادآورشد: در این شهرستان یک میهمانپذیر، یک هتل آپارتمان، شش خانه مسافر و یک اقامتگاه بوم‌گردی برای اسکان مسافران نوروزی فعالیت می‌کنند. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020111417720

برچسب‌ها