مسابقه ایده‌پردازی کودک، خلاقیت و گردشگری برگزار می‌شود

میز گردشگری کودک و نوجوان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با مشارکت شهرداری همدان در راستای انتخاب شهر همدان به‌عنوان شهر پایلوت گردشگری کودک، با برگزاری مسابقه ایده‌پردازی کودک، خلاقیت و گردشگری، ایده‌های کودکان و نوجوانانی که دارای حداقل دو شاخصه نوآوری و اجرایی شدن در حوزه گردشگری کودک را داشته باشند، ارزیابی می‌شود.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، کودکان و نوجوانان مشتاق شرکت در مسابقه ایده‌پردازی کودک، خلاقیت و گردشگری تا پایان 15 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری فرصت دارند طرح‌ها و ایده‌های خود را با هدف شناسایی ایده‌های خلاقانه و قابل اجرا در حوزه گردشگری کودک ارسال کنند.

به‌دنبال تهیه و تصویب محتوای این رویداد در نشست‌های میز گردشگری کودک، قرار شد تا بخش اجرایی آن توسط شهرداری همدان و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برگزار شود. تحقق اهداف معرفی و ترویج گردشگری کودک در همدان و نیز ایجاد زیرساخت برندسازی گردشگری کودک در آثار دریافتی دنبال خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه ایده‌پردازی کودک، خلاقیت و گردشگری می‌توانند آثار خود را به آدرس اینترنتی http://urbanism@hamedan.ir ارسال کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره  38201980-081  تماس بگیرند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020121957728

برچسب‌ها