صدور موافقت اصولی برای ۵ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در کرمانشاه

در جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه با صدور موافقت اصولی برای ۵ طرح گردشگری موافقت شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز شنبه ۹ اردیبهشت‌ماه در چهارمین جلسه کمیته فنی‌ سرمایه‌گذاری سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: در این جلسه 8 طرح در زمینه مجتمع گردشگری، اقامتگاه سنتی و پذیرایی بین‌راهی بررسی شد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی کرمانشاه، افزود: از این تعداد ۵ طرح برای صدور موافقت اصولی و اخذ استعلام از دستگاه‌های ذی‌ربط مورد تایید قرار گرفتند.

او ادامه داد: حجم سرمایه‌گذاری این طرح‌ها بیش از ۲۳۵ میلیارد تومان است که برای ۷۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌کنند.

فرمانی گفت: این ۵ طرح‌ مربوط به شهرستان‌ کرمانشاه هستند که در صورت اجرایی شدن به بهبود شرایط تاسیسات گردشگری شهرستان کمک می‌کند.

او تصریح کرد: طرح‌های سرمایه‌گذاری در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اداره‌کل مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت تایید با صدور موافقت اصولی برای اخذ استعلام به دستگاه‌های مربوطه ارسال می‌شود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی کرمانشاه با تاکید بر اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران در اولویت کار اداره‌کل قرار دارد، گفت: از ابتدای سال تا کنون ۴ جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری در استان تشکیل شده‌ است و این جلسات به صورت منظم و هفتگی ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

کد خبر 14020209417751

برچسب‌ها