طرح گردشگری یاسوج آماده کلنگ‌زنی در سفر دوم رئیس‌جمهوری است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح گردشگری پل معلق یاسوج به‌عنوان یک کار فاخر و بزرگ ملی آماده کلنگ‌زنی در سفر دوم رئیس‌جمهوری است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده امروز 20 تیرماه 1402 در نشست بررسی احداث پروژه پل معلق یاسوج، اظهار کرد: این طرح گردشگری در کنار شهر یاسوج پیش‌بینی‌ شده است و راه‌اندازی آن، تحول عظیمی در مرکز استان ایجاد می‌کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر همکاری همه دستگاه‌ها برای احداث این طرح فاخر گردشگری تأکید کرد و افزود: این طرح قرار است در سفر آینده دولت به استان کلنگ‌زنی و از تسهیلات سفر بهره‌مند شود، بنابراین باید برای رفع موانع و مشکلات پیشروی آن تلاش کرد.

احمدزاده بیان کرد: اعتبار مورد نیاز این طرح ۴۰۰ میلیارد تومان است که بخشی از آن از طرف سرمایه‌گذار و بخشی دیگر در سفر دور دوم دولت تامین می‌شود.

او عنوان کرد: همه پروژه‌هایی که در سفر دولت سیزدهم به کهگیلویه و بویراحمد کلنگ‌زنی می‌شود باید تا پایان عمر این دولت به بهره‌برداری برسد که طرح گردشگری پل معلق هم باید طی این مدت تکمیل و افتتاح شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر ضرورت حمایت از سرمایه‌گذار، گفت: تاکید رئیس‌جمهوری هم حمایت از سرمایه‌گذاران است بنابراین دستگاه‌ها همکاری لازم را برای حضور سرمایه‌گذاران در کهگیلویه و بویراحمد داشته باشند.

احمدزاده با بیان اینکه سیاست توسعه‌ را در سطح استان دنبال می‌کنیم، افزود: طرح‌های گردشگری اشتغال به دنبال دارند و با رونق‌بخش گردشگری می‌توانیم معضل بیکاری جوانان استان را رفع کنیم.

او بر لزوم تدوین هر چه سریع‌تر طرح جامع گردشگری در استان تأکید کرد و ادامه داد: میراث‌فرهنگی هر چه سریع‌تر نسبت به تدوین طرح جامع گردشگری استان اقدام کند اما تا زمانی که این طرح به تصویب برسد نباید پروژه‌های گردشگری متوقف شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402042101882

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha