اولین بازارچه دائمی صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی شد

با حضور معاون گردشگری کشور اولین بازارچه دائمی صنایع‌دستی در یاسوج مرکز استان کلنگ زنی شد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، علی اصغر شالبافیان در آیین کلنگ زنی بازارچه دائمی صنایع‌دستی یاسوج، اظهار کرد: این بازارچه نقش مهمی در رونق فروش تولیدات هنرمندان صنایع‌دستی دارد.

معاون گردشگری وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با تقدیر از همکاری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج، مدیرکل بانوان استانداری و معاونت صنایع‌دستی استان، تصریح کرد: همدلی مسئولان در اجرای طرح های گردشگری و صنایع‌دستی سبب رونق اقتصادی برای مردم می شود.

شالبافیان افزود: دولت سیزدهم نگاه ویژه به توسعه زیرساخت های گردشگری و صنایع دستی در مناطق کم برخودار مانند کهگیلویه و بویراحمد دارد.

او با تقدیر از حضور معاون زنان و خانواده رئیس جمهوری در آیین کلنگ زنی بازارچه دائمی صنایع‌دستی یاسوج، بیان کرد: ان‌شاءالله با پیگیری های هئیت دولت و دستاوردهای دورم دوم سفر بزودی شاهد افتتاح این بازارچه خواهیم بود.

او ادامه داد: در دوم سفر رئیس‌جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد طرح های بزرگ اشتغال‌زایی در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی افتتاح و کلنگ زنی شده که نوید بخش اشتغال‌زایی خوبی برای جوانان این استان خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402042602213

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha