مشکلات راهنمایان گردشگری استان زنجان در سریع‌ترین زمان برطرف خواهد شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در نشست صمیمی با نمایندگان راهنمایان گردشگری استان زنجان گفت: مشکلات راهنمایان گردشگری استان زنجان در سریع‌ترین زمان برطرف خواهد شد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، سید سعید صفوی روز پنجشنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۲ در نشست صمیمی با نمایندگان راهنمایان گردشگری استان زنجان گفت: مشکلات صدور کارت راهنمایان، اجرای تورهای گردشگری، برخورد با برگزارکنندگان تورهای غیرمجاز و غیره در سریع‌ترین زمان برطرف خواهد شد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در این نشست به نقش مهم راهنمایان در چرخه صنعت گردشگری اشاره کرد و افزود: برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری همه باید دست به دست هم بدهیم تا هم زمینه افزایش گردشگران و هم ماندگاری آنان را در استان رقم بزنیم و فرصتی ایجاد کنیم تا گردشگران با ظرفیت‌ها و فرهنگ غنی استان زنجان بیشتر آشنا شوند.

او تصریح کرد: در راستای تولید محتوا و نوآوری از فعالان راهنمایان گردشگری استان دعوت شده تا روایتگری بسیار خوب و مناسبی از جاذبه‌های تاریخی و  گردشگری داشته باشند و تصاویر و فیلم‌های خود را در اختیار روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قرار دهند تا آنها در کمترین زمان منتشر شوند.

صفوی در این جلسه ضمن تاکید بر نظارت بر تورهای غیر مجاز گفت: این تورها به دلیل عدم رعایت استانداردهای مصوب گردشگری سبب تضییع حقوق مسافران و گردشگران می‌شوند و پیگیری و شناسایی این قبیل تورها در سطح استان در دستور قرار گیرد.  

نمایندگان راهنمایان گردشگری یک به یک دیدگاهها، نظرات، انتقادات و پیشنهادهای خود را به‌منظور ارتقای جایگاه گردشگری استان زنجان در بین سایت‌های گردشگری کشور و جهان و افزایش مخاطب و کسب رضایتمندی آنان بیان کردند.

این جلسه با حضور مدیرکل، معاون گردشگری و حراست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و جمعی از فعالان و راهنمایان گردشگری صبح روز پنجشنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402043002484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha