بررسی ۵ پرونده در کمیته سرمایه‌گذاری زنجان

معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان زنجان گفت: پنج پرونده در کمیته سرمایه گذاری، با موضوع درخواست متقاضیان احداث طرح‌های گردشگری با حضور سرمایه‌گذاران، مدیرکل، معاون گردشگری، نمایندگان تشکل صنفی، حقوقی و کارشناسان مربوطه برگزار شد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، داود آبیان در جلسه صبح روز پنجشنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۲ گفت: پنج پرونده در کمیته سرمایه‌گذاری، با موضوع درخواست متقاضیان احداث طرح‌های گردشگری مورد بررسی  دقیق قرار گرفتند.
معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان زنجان افزود: با توجه به رویکرد اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در توسعه پایدار گردشگری، راه‌اندازی تأسیسات گردشگری با هدف تقویت زیرساخت‌های اقامتی و پذیرایی، ایجاد اشتغال‌زایی، احیای فرهنگ، آداب و رسوم بومی، رونق اقتصادی جوامع محلی و آشنایی گردشگران با جاذبه‌های تاریخی و طبیعی کمتر شناخته‌شده، ایجاد چنین طرح‌هایی در مناطق با پتانسیل بالا در اولویت هستند.
او در این جلسه از حمایت از سرمایه‌گذاران بخش گردشگری استان خبر داد و اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در استان با توجه به ظرفیت‌های بالقوه از نظر میزان بازدهی توجیه‌پذیر است. بنابراین توصیه می‌کنیم که با در نظر گرفتن برنامه‌ریزی‌های لازم، در این زمینه سرمایه‌گذاری کنند و مشکلات سرمایه‌گذاران بخش گردشگری استان در سریع‌ترین زمان ممکن باید برطرف شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402043102495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha