آغاز به کار قطار گردشگری محرم با عنوان یوم‌العباس(ع)  

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: قطار گردشگری محرم با عنوان کاروان عشق به مناسبت یوم العباس(ع)، در مسیر تهران-زنجان به منظور امکان حضور گردشگران معنوی در حسینیه اعظم زنجان آغاز به کار خواهد کرد.

 به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، سید سعید صفوی گفت: با همکاری حسینیه اعظم زنجان، شهرداری، استانداری، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، ایستگاه راه آهن استان و شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا به عنوان اعضای اصلی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور، قطار گردشگری محرم در مسیر تهران – زنجان با عنوان یوم العباس روز چهارشنبه ۴ مردادماه جاری مصادف با هشتم ماه محرم به منظور امکان حضور گردشگران معنوی در حسینیه اعظم زنجان آغاز به کار خواهد کرد.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان ظرفیت این قطار را ۳۲۰ نفر برشمرد و افزود: قطار گردشگری کاروان عشق با هدف شرکت مسافران در مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان ساعت ۷ صبح از تهران حرکت کرده و ساعت ۱۹:۱۵ از زنجان به تهران باز خواهد گشت.

   او گفت: با بهره‌مندی از امکان قطار یوم‌العباس فرصت حضور هموطنان در حسینیه اعظم زنجان فراهم خواهد شد. زائران پس از ورود به زنجان به حسینیه اعظم عزیمت می‌کنند و آنجا توسط خادمان پذیرایی می‌شوند.

 صفوی بیان کرد: متقاضیان سفر با قطار فوق‌العاده زنجان برای تهیه بلیت و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت رجا به نشانی www.raja.ir و سایر مراکز فروش بلیت و اپلیکیشن‌ها، به صورت شبانه‌روزی با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن ۱۵۳۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402050400195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha