ظرفیت اسکان مسافر در آبشار یاسوج تکمیل شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از استقبال بی‌نظیر گردشگران از جاذبه طبیعی آبشار یاسوج در مرکز این استان خبرداد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی‌پور شامگاه چهارشنبه ۱۱مرداد ماه ۱۴۰۲در بازدید سرزده از آبشار یاسوج، اظهار کرد: با توجه به استقبال گردشگران ظرفیت اسکان در آبشار یاسوج‌ تکمیل شده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از عوامل شهرداری یاسوج در خدمات دهی به گردشگران، بیان‌کرد:  خدمات‌دهی از جمله نظافت سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه و محل اسکان‌چادری گردشگران در آبشار یاسوج مطلوب است.

طالبی‌پور افزود: نظارت مستمر بر خدمات‌دهی گردشگران توسط کارشناسان این اداره‌کل و دیگر دستگاه‌ها نظارتی به صورت شبانه روزی در تمام تاسیسات گردشگری ادامه دارد.

او ادامه داد: این روزها به دلیل گرما بی سابقه هوا در مناطق جنوبی کشور، جاذبه های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از جمله مناطق سردسیری در شهرستان های بویراحمد ودنا میزبان گردشگران زیادی از سراسر ایران است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش های دولت سیزدهم تمام امکانات رفاهی برای پذیرش مسافر و گردشگران در دو شهرستان بویراحمد و دنا فراهم است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402051200630

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha