برگزاری سومین رویداد غذاهای محلی ایران‌زمین در یزد

سرپرست معاونت گردشگری از برگزاری سومین رویداد غذاهای محلی ایران‌زمین در یزد خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، هما خورشیدی با اعلام این خبر گفت: سومین رویداد غذاهای محلی ایران‌زمین با رویکرد خوراک‌های ماه محرم برای سومین سال متوالی همراه با برنامه‌های جنبی ویژه ماه محرم در حال برگزاری هست.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از برپایی 20 غرفه در این رویداد عنوان کرد و ادامه داد: غرفه‌داران از استان‌های کرمان، بوشهر، چهارمحال بختیاری، یزد و روستاهای یزد حضور دارند.

خورشیدی هدف از این رویداد را انجام کارهای خیرخواهانه و آشنایی مردم با غذاهای محلی مناطق مختلف که در شهرها و روستاها پخت و طبخ می‌شود، مطرح کرد.

سرپرست معاونت گردشگری مهم‌ترین نکته این رویداد را حمایت از مشاغل خانگی و بانوان سرپرست خانوار اشاره کرد و افزود: این رویداد با همکاری موسسه فرهنگی هنری هفت دری یزد، بسیج مداحان، کمیته مذهبی، کمیته گردشگری خوراک و نوشیدنی استان و نیز انجمن گردش خوراک و نوشیدنی دونار در پنج بخش غذای اصلی، پیش‌غذا، نان، دسر و ادویه‌جات از 21 تا 26 مردادماه از ساعت 20 تا 23  در محل حسینیه ثارالله یزد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402052401325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha