فراخوان طراحی نشان‌واره (لوگو) پایگاه میراث ملی شهر تاریخی استرآباد (گرگان)

معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان گفت: این معاونت در نظر دارد با توجه به اهمیت و رسالت پایگاه میراث ملی شهر تاریخی استرآباد (گرگان، به‌عنوان اولین شهر ثبت ملی ایران، نسبت به طراحی نشان‌واره (لوگو) شهر تاریخی استرآباد از طریق فراخوان عمومی اقدام کند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، مرتضی حسینقلی‌زاده بابیان این مطلب گفت: از همه اساتید، طراحان، هنرمندان، هنرجویان و دیگر علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان دعوت می‌شود تا طرح پیشنهادی خود را تا ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۲ با رعایت ویژگی‌ها و توضیحات و از طریق پل‌های ارتباطی ذکر شده در شرایط فراخوان، به این معاونت ارسال کنند. زمان اعلام نتایج این فراخوان ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۲ خواهد بود.

معاون میراث‌فرهنگی استان گلستان بیان کرد: به بهترین طرح ارسالی و برگزیده توسط معاونت میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان مبلغ بیست میلیون ریال اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان به آدرس golestan.mcth.ir مراجعه کنند.

فراخوان طراحی نشان‌واره (لوگو) پایگاه میراث ملی شهر تاریخی استرآباد (گرگان)

انتهای پیام/

کد خبر 1402060100032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha