شرکت در نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌ها و بسته‌های گردشگری تهران سکوی پرتاب گردشگری استان سمنان است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: شرکت در نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌ها و بسته‌های گردشگری تهران سکوی پرتاب گردشگری استان سمنان است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم زاده روز چهارشنبه یکم شهریورماه 1402 در جلسه شرکت در نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌ها و بسته‌های گردشگری گفت: برای معرفی استان لازم است تا دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های مربوطه خود فرصت‌های سرمایه‌گذاری را در استان احصاء کنند تا با معرفی آنها در نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌ها و بسته‌های گردشگری گامی بلند در راستای توسعه گردشگری، معرفی استان و جذب سرمایه‌گذار در سطح بین‌المللی برداریم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: برقراری روابط در سطح بین‌الملل در دولت سیزدهم، زمینه‌ساز جذب سرمایه‌گذاران خارجی و کشورهای حوزه خلیج‌فارس در ایران شده است و با برگزاری اولین رویداد بین‌المللی جاده ابریشم در استان باید از این فرصت‌های به وجود آمده بیشترین بهره را ببریم.

کرم زاده در خصوص ضرورت و اهمیت احصاء فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری بیشترین بازده را دارد، زیرا باوجود ظرفیت‌های گردشگری، میراث‌فرهنگی، آیین‌ها، سنت‌ها و... می‌توان به اشتغال‌زایی پایدار و رونق اقتصادی دست‌یافت.

او افزود: در راستای این امر تاکنون 56 فرصت و بسته گردشگری برای سرمایه‌گذاری در سطح استان احصاء شده است اما لازم است تا دستگاه‌های اجرایی همکاری‌های لازم را داشته باشند تا بتوان استان سمنان را متفاوت در این نمایشگاه معرفی کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: برای معرفی استان و توسعه گردشگری استان سمنان، کلیپ معرفی ظرفیت‌های میراث‌فرهنگی، طبیعی و گردشگری و صنایع‌دستی به سه زبان فارسی انگلیسی و عربی توسط اداره کل میراث‌فرهنگی تهیه‌شده است و در میان دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها استان سمنان توزیع‌شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060100088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha