بیش از ۵۰ طرح اقتصادی، عمرانی و خدماتی هفته دولت در مازندران به بهره‌برداری می رسد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از بهره‌برداری 54 طرح اقتصادی، عمرانی و خدماتی در مازندران، خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، صادق برزگر ضمن گرامی‌داشت سالروز شهادت شهید رجایی و شهید باهنر و هفته دولت، اظهار کرد: همزمان با هفته دولت 54 طرح اقتصادی، عمرانی و خدماتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در خصوص حوزه گردشگری، تصریح کرد: در حوزه گردشگری ۳۳ طرح با حجم سرمایه‌گذاری بیش از 9 هزار میلیارد ریال و اشتغال مستقیم 208 نفر در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

برزگر ادامه داد: این پروژه‌ها در حوزه گردشگری هتل، هتل‌آپارتمان، دفتر خدمات سیاحتی، دهکده آبی و اقامتگاه‌های بوم‌گردی را شامل می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران همچنین در حوزه صنایع‌دستی، ادامه داد: در حوزه صنایع‌دستی نیز 20 فروشگاه با حجم سرمایه‌گذاری 114 میلیارد ریال و با ایجاد اشتغال 20 نفر در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد. 

او از دیگر پروژه‌های هفته دولت سال جاری را راه اندازی فروشگاه‌های صنایع‌دستی در شهرهای ساری، آمل، رامسر، نکا، سوادکوه شمالی، بهشهر، نور و کیاکلا عنوان کرد.

برزگر همچنین به ایجاد موزه گیاه‌شناسی بن‌سای بابلسر در این هفته اشاره کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از افتتاح اقامتگاه‌های بوم‌گردی در ساری، بهشهر، قائم شهر ، بابل، رامسر و عباس آباد خبر داد.

او از دیگر پروژه‌های اقتصادی، تولیدی و صنعتی قابل افتتاح در هفته دولت سال جاری را دهکده آبی تبرستان سوادکوه شمالی با مشارکت آب منطقه‌ای، گردشگری کشاورزی در محمودآباد با مشارکت سازمان جهاد کشاورزی، مرکز سرگرمی، تفریحی نازگل قائم شهر، هتل آپارتمان تنکابن و شرکت خدمات سیاحتی بابلسر اعلام کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060200147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha